-- Szyjemy obrusy na wymiar. Szybkie terminy realizacji. --

Zwroty

1. Zgodnie z art. 27 Ustawy o prawach konsumenta klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny.

2. Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania towaru przez Klienta.

3. W celu realizacji powyższego prawa Klient zobowiązany jest skontaktować się telefonicznie lub mailowo ze Sprzedawcą aby poinformować go o zwrocie. W wiadomości prosimy podać:

a) imię i nazwisko, 
b) numer telefonu, 
c) numer zamówienia, 
d) data otrzymania towaru,
e) numer konta do zwrotu pieniędzy.

Przesyłki zwrotne prosimy kierować na adres: FPH Marion ul. Drewniana 4, 30-556 Kraków. Klient ponosi koszt przesyłki zwracanego towaru. Do przesyłki prosimy dołączyć wydrukowany formularz zwrotu towaru (Formularz odstąpienia od Umowy).

4. Sprzedawca w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych zwróci Klientowi wszelkie otrzymane od niego płatności za zamówienie tj. wpłatę za towar oraz koszt przesyłki. FPH Marion dokonuje zwrotu płatności za pośrednictwem przelewu tradycyjnego na konto wskazane przez Klienta.

5. Sprzedawca dokonuje zwrotu pieniędzy po otrzymaniu przesyłki od Klienta oraz weryfikacji jej zawartości.

6. Konsument ponosi odpowiedzialność za dostarczenie towaru w stanie nienaruszonym. Przesyłka powinna być starannie zapakowana, a towar nieużywany oraz nieuszkodzony.

7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będącego zwrotem, np. zniszczenie opakowania bezpośredniego towaru, zabrudzenie lub uszkodzenie. W takim przypadku sprzedawca biorąc pod uwagę zmniejszenie wartości towaru ma prawo do zmniejszenia kwoty zwrotnej.

8. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje gdy:
a) sprzedawca przed wykonaniem danej usługi poinformował Klienta o braku możliwości zwrotu towaru,
b) produkt został wyprodukowany według specyfikacji Klienta tzw. Produkt na zamówienie ( np. obrus wykonany na wymiar podany przez Klienta, tkanina zamówiona w ilości przygotowanej specjalnie dla niego, odcięta z belki),
c) dostarczony produkt zapieczętowany jest w opakowaniu po otwarciu, którego traci część swojej wartości (np. obrus złożony w dekoracyjnym pudełku, komplet ręczników w pudełku),

« wstecz | w górę